AndromedaShop.ro se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat catre Cumparator.
Transportul produselor comandate se face prin compania ce ofera servicii de curierat rapid partener precum Sameday
Costurile sunt fixe si nu se percep taxe suplimentare (nu se percep km suplimentari):
- Curier in tara - 15 lei
Toate comenzile de peste 300 Lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT prin curierat rapid oriunde in tara.
Termenul de livrare este in general de 2 - 3 zile din momentul expedierii coletului.
Acesti termeni pot fi insa depasiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.), dar si cazuri de forta majora sau alte situatii care nu tin de competenta Andromeda Shop (intarzieri imputabile partenerului de curierat).
PRODUSELE comercializate pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, cu excepția localitatilor din Delta Dunarii sau a celor in care nu partenerul de curierat nu asigura transportul. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.
Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe www.andromedashop.ro este cea de livrare la adresa furnizata de catre client sau de ridicare personala din Vaslui.
Procesul de livrare va decurge doar dupa momentul in care clientul a raspuns, acceptat si confirmat comanda telefonic.
Livrarea produselor este asigurata de SAME DAY.
Receptia produselor – responsabilitatea asupra receptiei produselor revine Cumparatorului. Indiferent de modalitatea in care acesta intra in posesia produselor, cumparatorul are obligatia de a verifica starea exterioara a ambalajului coletelor cat si numarul lor, asigurandu-se ca acestea sunt integre, nu prezinta urme de deteriorari vizibile ale ambalajului in urma carora ar putea fi afectat produsul de sub ambalaj si sa verifice ca produsele primite sunt conforme cu comanda. In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta fie va refuza receptia produsului, fie va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca poate prelua comanda chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul urmand sa isi asume inlocuirea/repararea cu conditia respectarii de catre Client a urmatorilor pasi: