Potrivit legislației în vigoare, la achizitiile din magazinele online, Clientul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea cheltuielilor de returnare de catre Client.
Precizam ca aceasta mentiune din lege nu este valabila indiferent de conditii, ci doar pentru situatia in care clientul nu a folosit produsul comandat, ci doar l-a verificat, eventual testat, si nu si-l mai doreste. Nu se aplica produselor montate, folosite si nici produselor realizate personalizat sau aduse la comanda la solicitarea expresa a clientului.
Clientul poate returna produsele livrate în mărimi eronate, spre a fi înlocuite cu unele corecte, în maximum 5 zile lucratoare de la primirea coletului, acest retur urmând regimul unei Comenzi obişnuite. În cazul în care mărimea solicitată nu este disponibilă, Vânzătorul va returna contravaloarea produsului. Clientul intelege si accepta ca inlocuirea se va face doar in acest mod pentru a evita folosirea si/sau deteriorarea produsului.
Costurile de transport, respectiv de retur pentru inlocuirea produselor ce au fost comandate de catre Client in marime eronata vor fi suportate exclusiv de catre Client. Costurile de transport, respectiv retur pentru inlocuirea poroduselor ce au fost livrate eronat de catre Vanzator, vor fi suportate de catre vanzator.
Clientul este informat prin prezentele Termeni si Conditii si asupra faptului ca, in cazul in care produsele a caror returnare prezintă urme de uzură, zgarieturi, lovituri, deteriorari, rupturi, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, Vânzătorul isi rezervă dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solutionarii returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului de catre ANDROMEDA SHOP la data solicitarii, banii returnandu-se conform prezentei politici doar intr-un cont bancar apartinand clientului.
Vanzatorul are dreptul de a prelungi perioada de returnare a contravalorii coletului pana la primirea returului la sediul societatii, sau pana la momentul in care Cumparatorul prezinta dovada expedierii coletului.
Vom refuza să primim produsul înapoi dacă acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzător și a fost deteriorat din acest motiv!
ETAPE ESENTIALE PENTRU VALIDAREA PROCESULUI DE RETUR
PRODUS LA SCHIMB SAU RETURNAREA BANILOR
Virarea banilor pe produsele returnate se va face, de regula, intr-un termen de pana la 14 zile calendaristice din momentul solutionarii returului de catre Vanzator. Mentionam ca in cazul în care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia în funcţie de banca (între 2 și 5 zile lucrătoare). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).
Clientul este de acord ca neefectuarea solicitarii de ridicare colet spre a fi returnat in cel mult 14 zile caldendaristice de la data primirii comenzii, duce la anularea solicitarii de returnare si inchiderea sesizarii pe motiv de necolaborare.
Returul va fi gratuit atunci cand produsele prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie si doar atunci cand se va efectua prin aceeasi firma de curierat prin care s-a efectuat si livrarea. Clientul intelege si accepta faptul ca razgandirea sau diferentele normale (cauzate de caracterul informativ al produselor) de nuante/ dimensiuni/ design pe care le constanta vor fi taxate la retur, iar in cazul in care se solicita restituirea banilor, acestia se vor restitui integral, fara taxele aferente transportului tur-retur.
Nu acceptam produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, gauriri, ciobituri, rupturi, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii. Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte.
*In cazul in care clientul refuza fara motiv real receptia primei comenzi, urmatoarele comenzi ii vor fi livrate doar cu achitarea in avans a intregii valori a comenzii si a costurilor de livrare / manipulare.